W MODU dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych towarów – masz prawo do złożenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne należy składać w formie pisemnej, niezwłocznie po wykryciu wady.
Aby zareklamować towar zakupiony w sklepie internetowym, należy pobrać formularz, wydrukować, wypełnić, zeskanować go i odesłać na adres e-mail sklep@modu.pl wraz ze zdjęciami wadliwego produktu.
Formularz reklamacyjny:
Po otrzymaniu poprawnie i w pełni uzupełnionego formularza, sklep ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni i ustali z klientem sposób rozwiązania reklamacji indywidualnie.
W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera, wraz z dokumentacją fotograficzną. Protokół musi zostać podpisany przez kuriera. Brak protokołu może być podstawą do odrzucenia roszczenia.
Produkty MODU wytwarzane są na indywidualne zamówienie Klienta – z tego względu nie ma możliwości dokonania zwrotu lub zamiany towaru.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mail na adres sklep@modu.pl bądź telefonicznie pod numerem telefonu +48 534 657 565