Jesteś zainteresowany ofertą MODU? Skontaktuj się z nami.
Zaznacz stronę

Jak sprawdzić koszt dostawy całego zamówienia?

Wrzuć wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz sposób dostawy i płatności – zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.

Koszt dostawy zależy od:

  • gabarytów przedmiotu,
  • ilości zamówionego towaru,
  • wyboru sposobu dostawy,
  • wyboru formy płatności,
  • kategorii z jakiej pochodzą zamówione przez Ciebie produkty (kategorie: Meble, Wyposażenie wnętrz, Na wymiar, Akcesoria meblowe, Materiały drewnopochodne).

W przypadku zamówień z produktami z różnych działów są one wysyłane osobnymi przesyłkami i nie ma możliwości ich połączenia. Koszty wysyłek są wyliczane z gabarytów produktów oraz kosztu wysyłek kurierskich.

 

Dostawa mebli i wyposażenia wnętrz

Ważne: Zamówienia wysyłane są z kilku magazynów na terenie całego kraju, w związku z tym może się zdarzyć, że produkty znajdujące się w Twoim zamówieniu są wysyłane oddzielnie, niekiedy nawet różnymi firmami kurierskimi.

Koszty dostawy paczek z kategorii Meble oraz artykułów z kategorii Wyposażenie wnętrz znajdziesz na karcie danego produktu.

W celu zminimalizowania kosztów bądź ich ustalenia w przypadku ich braku w karcie produktu, skontaktuj się z nami.

Asortyment zamówiony w kategorii Meble oraz Wyposażenie wnętrz przeważnie wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich.

Czas i godzina dostawy to 1-2 dni robocze w zależności od miejsca dostarczenia przesyłki. Przesyłki dostarczane są zazwyczaj od około godziny 9-tej do godziny 16-tej.

Większość przesyłek dostarczana jest (szczególnie w większych skupiskach miejskich) w godzinach 12:00-15:00 i uzależnione są od miejsca dostarczenia przesyłki.
W niektórych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu w zależności od miejsca dostarczenia przesyłki lub zdarzeń losowych.

Wnoszenie: W przypadku przesyłek standardowych (paczka) o wadze poniżej 30 kg i objętości 0,2m3, koszt przesyłki obejmuje wniesienie.
W przypadku większych paczek i przesyłek paletowych, kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania) wówczas obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy.

Nie ma możliwości odbiorów osobistych.

PAMIĘTAJ:

  • o wysyłce informujemy mailem, podajemy nr przesyłki i dane kontaktowe nie do kierowcy lecz do firmy kurierskiej, na podstawie nr paczki można ją śledzić na stronie firmy kurierskiej,
  • przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Ciebie, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem,
  • dodatkowe opcje jak np. dostawa po godzinie 16:00 są dodatkowo płatne i prosimy ustalić taką możliwość przed zakupem z obsługą sklepu.

 

Zmiana adresu dostawy:
Aby go zmienić, należy skontaktować się z nami. Jeśli zmiana adresu nastąpi w trakcie dostawy, może zostać naliczony dodatkowy koszt za przekierowanie przesyłki.

Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta:
Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczek przy kurierze!

Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji!

Uwaga!
Kurierzy są szkoleni aby wpisywać do protokołu niepełne informacje, które są potem podstawą do odrzucenia reklamacji! Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący:

  • Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne- jeśli opakowanie jest w jakikolwiek naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji!
  • Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy fronty nie są pęknięte, adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).

Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego!

Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki!

Dostawy realizowane są w oparciu o regulaminy świadczenia usług poszczególnych przewoźników.

 

Dostawa akcesoriów meblowych, materiałów drewnopochodnych i mebli na wymiar

Koszt dostarczenia danego produktu podany jest na karcie produktu.

Podczas składania zamówienia system sam dobierze listę możliwych wariantów dostawy. Dobór dostępnych form następuje po wyliczeniu łącznej wagi zamówienia oraz wielkości paczki.

Zamówienia z kategorii: Na wymiar, Akcesoria meblowe, Materiały drewnopochodne dostarczamy za pośrednictwem:

  • Paczkomatów InPost – czas dostawy 1-2 dni robocze
  • Poczty Polskiej (e-przesyłka) – czas dostawy 3-7 dni roboczych
  • Firm kurierskich – czas dostawy 1-2 dni robocze
  • Transportem własnym – czas dostawy ustalany indywidualnie

 

 

KOSZTY DOSTAWY PACZEK (objętość do 0,2m3)
SPOSÓB DOSTAWY KOSZT DOSTAWY (przelew) KOSZT DOSTAWY (pobranie)
Paczkomaty 24/7 od 11,99 PLN brak możliwości
Poczta Polska e-przesyłka (odbiór w punkcie) od 7,50 PLN od 7,50 PLN
Kurier od 11,49 PLN od 13,49 PLN

Pamiętaj:

  • w przypadku przesyłek o wadze powyżej 30 kg, kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę, pod wskazany na liście przewozowym adres (pod budynek, jeżeli pozwalają na to warunki ruchu drogowego);
  • kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku powyżej 30 kg;
  • obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy;
  • jeżeli pozwalają na to warunki techniczne, kierowca może zwieźć paletę windą hydrauliczną z samochodu;
  • gdy kurier dostarczy przesyłkę od razu sprawdź stan opakowania towaru oraz taśmy zabezpieczającej. Jeżeli żadne z nich nie budzą zastrzeżeń, można podpisać list przewozowy i zapłacić za przesyłkę (w przypadku wysyłki za pobraniem);
  • w przypadku widocznych na opakowaniu uszkodzeń rozpakuj przesyłkę i sprawdź zawartość;
  • jeżeli zostaną stwierdzone jakiekolwiek uszkodzenia lub braki należy od razu, w obecności kierowcy, sporządzić protokół szkody, który wraz z przesyłką oddaj kierowcy.

Odbiór osobisty:

Odbiór osobisty możliwy jest w głównej siedzibie w Tychach przy ul. Katowickiej 202.